Onze klantportal
Om ervoor te zorgen dat onze klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week eenvoudig hun administratie kunnen afhandelen werken we bij Sportkader Nederland met een online klantportal. Via onze portal kunnen u en uw medewerkers op elk gewenst moment gegevens raadplegen en beheren. Dit levert u naast gemak ook tijdswinst op.
Functionaliteit van onze klantportal:
Werkgever
- In dienst melden nieuwe medewerkers;
- Contract verlengingen, aanpassingen of beëindigingen doorgeven;
- Doorgeven loonmutaties;
- Wijzigen NAW gegevens;
- Doorvoeren roosterwijzigingen;
- Inzage personeelsdossiers;
- Inzage maandelijkse facturen;
- Toevoegen loonbelastingverklaring, Verklaring Omtrent het Gedrag en kopie ID-bewijs;
- Digitaal ondertekenen documenten: printen en tekenen aan de bestuurstafel verleden tijd;
- Op de hoogte van relevante wet- en regelgeving en andere belangrijke informatie.
Werknemer
- Inzien arbeidsovereenkomst(en);
- Toegang tot de loonstroken en jaaropgaven;
- Digitaal ondertekenen van de arbeidsovereenkomst;
- Accorderen van salaris- en roosterwijzigingen.
Al klant maar nog geen toegang?
Ben u al klant bij ons, maar maakt u nog geen gebruik maken van de klantportal? Dan adviseren wij om dit wel te doen. Het gebruik van de portal levert u veel gemak en tijdsbesparing op en uw administratieve zaken kunnen sneller worden afgehandeld. Heeft u nog niet eerder gebruik gemaakt van de portal en weet u niet hoe u kunt inloggen? Neem dan contact met ons op zodat wij u stap voor stap door het proces kunnen begeleiden.