HomeOnze klantportal

Onze klantportal

Om ervoor te zorgen dat onze klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week eenvoudig hun administratie kunnen afhandelen werken we bij Sportkader Nederland met een online klantportal. Via onze portal kunnen u en uw medewerkers op elk gewenst moment gegevens raadplegen en beheren. Dit levert u naast gemak ook tijdswinst op.

Functionaliteit van onze klantportal:

Werkgever

  • In dienst melden nieuwe medewerkers;
  • Contract verlengingen, aanpassingen of beëindigingen doorgeven;
  • Doorgeven loonmutaties;
  • Wijzigen NAW gegevens;
  • Doorvoeren roosterwijzigingen;
  • Inzage personeelsdossiers;
  • Inzage maandelijkse facturen;
  • Toevoegen loonbelastingverklaring, Verklaring Omtrent het Gedrag en kopie ID-bewijs;
  • Digitaal ondertekenen documenten: printen en tekenen aan de bestuurstafel verleden tijd;
  • Op de hoogte van relevante wet- en regelgeving en andere belangrijke informatie.

Werknemer

  • Inzien arbeidsovereenkomst(en);
  • Toegang tot de loonstroken en jaaropgaven;
  • Digitaal ondertekenen van de arbeidsovereenkomst;
  • Accorderen van salaris- en roosterwijzigingen.

Al klant maar nog geen toegang?

Ben u al klant bij ons, maar maakt u nog geen gebruik maken van de klantportal? Dan adviseren wij om dit wel te doen. Het gebruik van de portal levert u veel gemak en tijdsbesparing op en uw administratieve zaken kunnen sneller worden afgehandeld. Heeft u nog niet eerder gebruik gemaakt van de portal en weet u niet hoe u kunt inloggen? Neem dan contact met ons op zodat wij u stap voor stap door het proces kunnen begeleiden.